بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
21:44
دو شنبه 7 مرداد 1392

وقتی از جنگ ها می گوییم آوارگی مردم بیش از هر چیزی بیداد می کند. اما بهتر از کمی هم دل به دریا بزنیم و به جبهه های جنگ برویم. شاید الآن هم بگویید بیچارگی سربازان و فداکاری آن ها بیش از هر چیز دیگری در میدان های نبرد جلوه می کند؛ آیا فقط همین است؟ در دومین Company of Heroes در جایگاه یکی از فرماندهان ارتش سرخ روسیه نقش آفرینی کنید تا جواب جامع تری برای این سوال بیابید.

 جبهه ی سرد |نقد و بررسی Company of Heroes 2

تعداد بازدید از این مطلب: 852
موضوعات مرتبط: نقد و بررسی بازی , ,
ZERO
21:13
دو شنبه 7 مرداد 1392

فروشگاه مجازی شرکت Electronic Arts پس از انتشار بازی Simcity امار جدید از تعداد اعضای Origin گرفته است که امار بسیار جالبی را نمایش میدهد.

 

شرکت Electronic Arts طبق اماری که در پایان سال ۲۰۱۲ گرفته بود اعلام کرد که  تعداد کاربران Origin به ۳۹ میلیون نفر رسیده است و این عدد بسیار عدد زیادی میباشد و سرویس Origin در این چند ساله این امار را بدست اورده است.

Origin2_32379_640screen

تعداد بازدید از این مطلب: 883
موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
ZERO
21:11
دو شنبه 7 مرداد 1392

مپانی اپیک گیمز در این نسل با انتشار آنریل انجین ۳ موجب به وجود آمدن عناوین بزرگ و محبوبی شد که همگی به نوبه ی خود به موفقیت های بزرگی دست یافتند.اما به نظر می رسد که باید منتظر تکرار این موفقیت در این نسل نیز باشیم.

unreal46.7610

تعداد بازدید از این مطلب: 1086
موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
ZERO
21:8
دو شنبه 7 مرداد 1392

شرکت سونی در کنفرانس E3 2013 خود از عناوین زیادی رونمایی کرد و همچنین از شکل ظاهری کنسول خود PS4 بالاخره بعد از مدتها انتظار رونمایی کرد.در ادامه میتوانید تصاویر HD از این کنسول ،دسته ی آن و همچنین ملحقات دیگرش از زوایای مختلف مشاهده کنید.

PS4 2 تصاویر HD از کنسول نسل هشتم سونی PS4 را اینجا مشاهده کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1320
موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,
ZERO
21:3
دو شنبه 7 مرداد 1392

در روز ۲۱ می سال ۲۰۱۳ در مراسمی  ویژه کمپانی بزرگ مایکروسافت  در اقدامی جالب از کنسول نسل هشتم خود تحت عنوان « XBOX ONE » پرده برداری کرد. کنسولی عظیم الجثه و با طراحی کلاسیک و شیک درست مثل یک کادیلاک قدرتمند. حال با گذشت اندک مدتی و در اختیار قرار گرفتن سخت افزار کنسول در دست عده ای از کارشناسان میتوانیم تحلیل هایی از این طراحی و معماری سخت افزاری این کنسول داشته باشیم.

xbox one t heverge17 1020 verge super wide مقاله : نگاهی عمیق به درون Xbox One

تعداد بازدید از این مطلب: 934
موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,
ZERO
21:0
دو شنبه 7 مرداد 1392

طراح ارشد سخت افزار کنسول PS4، آقای Mark Cerney اعلام کرده اند که کنترلر کنسول PS4 به خوبی قادر به تشخیص تعرق و تغییرات پوست شما خواهد بود. ایشان گفته اند ما کنترلر را امتحان کردیم و به این نتیجه رسیدیم که کنترلرمان به خوبی تعرق و استرس را در وجود بازیباز تشخیص خواهد داد.

PS4

تعداد بازدید از این مطلب: 1040
برچسب‌ها: نقد بازی , اخبار , ps4 ,
موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , ,
ZERO
20:57
دو شنبه 7 مرداد 1392

براساس تصویری که در فضاهای اینترنتی پخش شده کنسول نسل بعدی ماکروسافت را میتوانید با رنگ سفید یا شیری ملاحظه بفرمایید.در ادامه میتوانید قسمتهایی از صحبتهای یکی از سازندگان کنسول را نیز مشاهده بفرمایید.

Xbox_one_white_dev_kit-600x337

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 855
برچسب‌ها: نقد بازی , اخبار , xbox ,
موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , ,
ZERO
20:55
دو شنبه 7 مرداد 1392

رئیس بخش تهیه کنندگی Xbox، آقای Marc Whitten خطاب به کنسول نسل بعدی Xbox One گفته است: شرم بر ما به خاطر کوتاهی کردن در ارائه خدمات و مزایای کنسول نسل بعدی Xbox One. ایشان در صحبتی که با وبسایت IGN داشتند اظهاراتی را بر زبان آوردند که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

xbox-one_4

تعداد بازدید از این مطلب: 902
موضوعات مرتبط: مصاحبه , ,
ZERO
20:49
دو شنبه 7 مرداد 1392

ه تازگی توسعه دهنده ی افسانه ای آقای Shigeru Miyamoto مصاحبه ای را با ۴Gamer انجام داده است و علنا در مورد چگونگی بازار بازی های ویدئویی در ژاپن بحث هایی را انجام داده است. شما در ادامه می توانید شاهد صحبت های نسبتا تند و صریح و همچنین جنجالی ایشان در مورد گیمر های ژاپنی باشید.

Shigeru Miyamoto

تعداد بازدید از این مطلب: 888
موضوعات مرتبط: مصاحبه , ,
ZERO
19:20
دو شنبه 7 مرداد 1392

به تازگی شرکت EA Sports در تازه ترین فعالیت های خود اقدام به انتشار یک تریلر و چند تصویر در خصوص بخش Ultimate Team عنوان موردانتظار FIFA 14 کرده است و در واقع این شرکت علاوه بر انتشار چند تصویر و یک ویدئو از این بخش هیجان انگیز،اقدام به انتشار دو تصویر از گیم پلی عنوان شبیه ساز فوتبال “فیفا ۱۴” نیز کرده است که شما در ادامه میتوانید آن تصاویر را مشاهده بفرمایید

fifa14-global-cover-header_656x369

تعداد بازدید از این مطلب: 936
موضوعات مرتبط: تصاویر , ,
ZERO
19:4
دو شنبه 7 مرداد 1392

کپکام به تازگی یک دسته از تصاویر جدید و جالب را از Dead Rising 3 منتشر کرده است. قسمت جدید این فرنچاینز Dead Rising قرار است به طور انحصاری برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی xbox one عرضه شود. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده فرمایید.

dead rising 3 new screen 4 با تصاویر جدید Dead Rising 3 شخصیت اصلی را در لباس های گاو ، شوالیه ، زنانه و بیشتر ببینید !

تعداد بازدید از این مطلب: 1403
موضوعات مرتبط: تصاویر , ,
ZERO
18:58
دو شنبه 7 مرداد 1392

بازی  ایرانی “قهرمان ما” که توسط استودیو “Anu Game Studio” در دست ساخت است،۲۸ تیرماه برای اولین بار نمایشی ویدئویی خواهد داشت.طبق اعلام سازندگان بازی،این تیزر قرار است حال و هوایی متفاوت را از این بازیی که بر روی پلتفرم های PC/Android/iOS قرار است منتشر شود،به نمایش در بیاورد.

GhahremanE ma Gamefa.com 5 اولین تیزر بازی ایرانی قهرمان ما 28 تیر منتشر میشود

تعداد بازدید از این مطلب: 902
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
ZERO
18:47
دو شنبه 7 مرداد 1392

به جرات می توان گفت که صنعت بازی سازی کشورمان ایران در حال طی کردن پله های ترقی است و هر کسی می داند که کپی از عناوین نام دار غربی راه بالا رفتن از این پله ها نیست. استودیو خلاق پارسه ماه ها بر روی عنوان استراتژی خود یعنی جاده های نبرد کار کرده است تا این بار با یک بازی متفاوت از سوی بازی سازان ایرانی روبرو شوید.

Roads Of Battle Boxart Gamefa.com  جاده ها تورا می خوانند | پیش نمایش Roads of Battle

تعداد بازدید از این مطلب: 815
موضوعات مرتبط: بازی های ایرانی , ,
ZERO
17:59
دو شنبه 7 مرداد 1392

یکی از سخت ترین بازی ها که نمی توان گفت ، بلکه سخت ترین بازی که قرار است در سال ۲۰۱۴ عرضه شود Dark Souls 2 می باشد که طبق گفته ی سازندگانش سختی غیر قابل تصور اما لذت بخشی را خواهد داشت. حال به تازگی کارگردان این بازی اطلاعات جالبی را از جمله محیط های انهدام پذیر ، مسیرهای مخفی و حالت Co-Op بازی فاش کرده است که می توانید این اطلاعات را در ادامه مشاهده فرمایید.

DarkSoulsII_92415_screen

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1084
برچسب‌ها: نقد بازی ,
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
ZERO
17:32
دو شنبه 7 مرداد 1392

 

Rockstar Games قبلا اعلام کرده بود که GTA V بر روی دو کنسول xbox 360 و ps3 نیاز به یک نصب اجباری با حجم ۸ گیگابایت می باشد. اما این خبر نارضایتی برخی از طرفداران این سری را هم برانگیخته و باعث شده Rockstar Games شکایت های بسیاری را در این مورد بشنود. حال این استدیو سرانجام مجبور به دفاع در مورد نصب اجباری بازی شده است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1114
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
ZERO
17:20
دو شنبه 7 مرداد 1392

تا به امروز بازی های زیادی بر اساس کتاب های فانتزی و تخیلی ساخته شده که اکثرا بازی های متوسط یا ضعیفی بوده اند که باعث شده اند ، گیمر های حرفه ای کمتر به این نوع محصولات توجه کنند و نمونه های بارز آن را می توان بازی های ساخته شده بر اساس ارباب حلقه ها وهری پاتر وحتی Game of Throne دانست . این رویه از اول تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت تا آنکه یک استودیوی لهستانی کم تجربه به نام CD Project RED Studios توانست با اقتباسی از سری رمان های The Witcher آندره ساپکوفسکی ، حرفی بین بازی های لایسنس بزند . این رویه ادامه داشت تا سال ۲۰۱۱ و عرضه شماره دوم بازی که آنها نشان دادند ، موفقیت نسخه اول بازی اتفاقی نبوده و آن ها می توانند بازی ای بسازند که حتی با عناوین استودیو های بزرگ این سبک مانند Bioware و Blizzard و Bethesda رقابت کند .

Newfaceen123 GameFa Replay : گرگی در بند اتهام | نقد و بررسی The Witcher 2 : Assassins of Kings

تعداد بازدید از این مطلب: 1166
برچسب‌ها: نقد بازی , اخبار ,
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 18 صفحه بعد

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر