یوبی سافت : PC پلتفرم اصلی Far Cry 4 می باشد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
12:12
یک شنبه 25 خرداد 1393

شاید یوبی سافت یکی از شرکت های منفور در نزد PC بازان باشد زیرا تا همین سال اخیر بازی های خود را با تاخیر روی PC منتشر می کرد ولی از زمان عرضه ی عنوان Watch Dogs گویا رویه ی یوبی سافت تغییر کرده است. پس از اینکه بهترین کیفیت Watch Dogs بر روی PC بود، حال در نمایشگاه E3 نیز نمایش عنوان Rainbow Six : Siege از نسخه ی PC بوده است و به تازگی نیز یوبی سافت اعلام کرد PC پلتفرم اصلی Far Cry 4 می باشد.

 

سرپرست تیم سازنده ی بازی یعنی Alex Hutchinson در مصاحبه ی تازه ی خود درباره ی تفاوت های نسخه های نسل هفتم و نسل هشتم و کیفیت بازی روی رایانه های شخصی سخن گفته است :

استودیو ما می خواهد، تجربه ی گیم پلی در نسل هفتم و نسل هشتم یکسان باشد ولی تصاویر بسیار با کیفیت تری در نسل هشتم وجود دارد و PC پلتفرم اصلی بازی است. تمام چیز هایی که در بازی مشاهده می کنید، از پوست حیوانات و علاف های زمین تا برگ درختان، همگی کیفیت بهتری در نسل هشتم دارند.

وی توضیح داد که برای اولین بار در این سری است که PC پلتفرم اصلی بازی انتخاب شده بر خلاف سایر فرانچایز های یوبی سافت نظیر Assassin’s Creed می باشد که ابتدا بازی را بر روی کنسول ها توسعه می دهند و سپس آن را بر روی PC پورت می کنند و در نتیجه هرگز چیزی که در کنسول ها مشاهده می شود با PC یکسان نیست زیرا ان ها از یک سخت افزار ضعیف تر به سخت افزار قوی تر رفته اند اما ما با انتخاب PC کاری می کنیم که کیفیت روی کنسول های نسل هشتمی همانند PC های قدرتمند باشد زیرا ما ابتدا بازی را روی یک سخت افزار مناسب توسعه می دهیم و سپس می توانیم به راحتی آن را بر روی کنسول ها پورت کنیم.

از همان روز های ابتدایی که مشغول کد نویسی بر روی کنسول های نسل هشتم شدیم، توانستیم به بالاترین کیفیت ممکن دست یابیم بنابراین شما مخاطبان می توانید منتظر گرافیکی در حدد یک PC قدرتمند باشید.

عنوان Far Cry 4 در منطقه ای خیالی به نام Kyrat دنبال می شود. منطقه ای نفسی گیر، خطرناک و وحشی در کوهستان های هیمالیا که توسط نیرو های یک فرد مستبد اداره می شود. وجود تعداد کثیری سلاح، وسایل نقلیه، حیوانات سبب می شود که مخاطب بار دیگر با یک دنیای بدون حصیر و محدودیت رو به رو شود. این بازی توسط استدیو های Ubisoft Montreal، Red Storm Entertainment، Ubisoft studio، Ubisoft Toronto، Ubisoft  Shanghai، Ubisoft Kiev ساخته می شود. این عنوان در ۱۸ نوامبر ( ۲۷ آبان ۹۳ ) بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC منتشر خواهد شد

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/05/20140516065925Far_Cry_4_box_art.jpg


تعداد بازدید از این مطلب: 758
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 758

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر