آپدیت مخصوص سرقت های بزرگ در Grand Theft Auto Online رسما تاخیر خورد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
9:56
جمعه 30 خرداد 1393

با توجه به پست منتشر شده در Rockstar Newswire، شرکت Rockstar اعلام کرده است که یکی از پرمتقاضی ترین آپدیت های Grand Theft Auto Online که در در ارتباط با سرقت می باشد رسما تاخیر خورده است.

 

آپدیتی که به آن اشاره کردیم قرار بود در فصل بهار منتشر شود اما با گذشت از موعد مقرر، سازندگان تاخیر را تایید کرده اند. تمامی آپدیت های Grand Theft Auto Online هیجان خاص خود را دارند و سرقت های بزرگی که در ابتدای خبر به آن اشاره کرده بودیم یکی از موارد بسیار جذاب بازی است که متاسفانه عرضه آن به تاریخ دیگری موکول شده است. Rockstar در پاسخ به مردم می نویسد:

کاملا مطلع هستیم که تا چه میزان بازیکنان ما مشتاق عرضه Online Heists در بهار امسال بوده اند اما ساخت آن بر خلاف برنامه ای که چیده شده بود زمان بیشتری خواهد برد. ما بابت تاخیر پیش آمده بسیار متاسف می باشیم و سخت در تلاش هستیم تا اینکه هر چه سریعتر محتویات جدید را به شما ارائه کنیم. لطفا توجه داشته باشید که ما مانند همیشه بر روی ارائه با کیفیت ترین محتویات تمرکز می کنیم و بابت شکیبایی، درک و پشتیبانی شما متشکریم.

متاسفانه  Rockstar در پست خود از ارائه تاریخ انتشار دقیق خود داری کرده است با این حال شما می توانید فعلا آپدیت جدید “I’m Not a Hipster” را برای Grand Theft Auto Online تهیه کنید که محتویات و آیتم های مختلفی را برای گیم پلی و شخصی سازی ارائه خواهد کرد. 

در نمایشگاه E3 2014 بود که شرکت Rockstar Games اعلام کرد بازی Grand Theft Auto 5 در پاییز ۲۰۱۴ برای PC و Xbox One به علاوه Playstation 4  عرضه خواهد شد. Rockstar Games برای اولین بار بازی Grand Theft Auto 5 را در ماه سپتامبر سال گذشته برای کنسول های نسل هفتمی Playstation 3 و Xbox 360 عرضه کرده بود و شرکت مذکور ۳۳ نسخه تا کنون از بازی خود را به فروشگاه ها توزیع کرده است. Take-Two Interactive که به عنوان شرکت مادر قلمداد می شود اعلام کرده بود، نسخه های Playstation ۴ و Xbox One تا قبل از ماه آپریل ۲۰۱۵ منتشر خواهند شد. Rockstar Games همچنین شفاف سازی کرده است که انتقال فایل های Save از PS3 و Xbox 360 به PC, PS4 یا Xbox One، فقط برای شخصیت های ساخته شده در بخش Grand Theft Auto Online محقق خواهد بود (که اطلاعات آن در شبکه های Cloud شبکه Rockstar Social Club قرار دارد). همچنین تمامی محتویاتی که تا کنون برای Grand Theft Auto Online عرضه شده است مانند مشاغل، اسلحه، خودرو و غیره در همان ابتدا برای نسخه های PC, PS4 یا Xbox One در دسترس می باشد.

http://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/rockstar/gtaonline/GTA_Online_018.jpg


تعداد بازدید از این مطلب: 652
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 652

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر