در هنگام انتشار The Sims 4 خبری از نوزادان و ساخت استخر نخواهد بود

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
19:45
جمعه 6 تير 1393

یک خبر بد برای هواداران سری The Sims … زمانی که بازی The Sims 4 عرضه شود در ابتدای کار خبری از دوره نوزادی شخصیت های درون عنوان مذکور نخواهد بود و در کنار آن یک سری کمبودهای دیگر نیز موجود می باشد. این خبر رسما توسط EA Maxis منتشر شده است و در ادامه مطلب می توانید جزئیات دقیق آن را مطالعه کنید که ناراحتی هوادران را رقم زده.

 

در سیستم Build Mode کاملا بازبینی شده است و ساخت دنیای مور علاقه شما بیش از پیش آسانتر جلوه خواهد کرد. اما طبق گفته های آقای Ryan Vaughan به عنوان تهیه کننده حاضر در استدیو Maxis، این “امکان وجود ندارد تا تمامی موارد مختلف که طی ۵ پنج سال گذشته برای The Sims 3 منتشر شده است، مستقیم از همان اول در عنوان جدید نیز موجود باشد.”

زمانی که The Sims 4 در ۲ سپتامبر (مصادف با ۱۱ شهریور) منتشر شود، خبری از استخر نخواهد بود. دیگر بخشی که وجود ندارد دوره نوزادی شخصیت های مختلف می باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ با بازی The Sims 2 معرفی شد و این عنصر در The Sims 3 هم ادامه پیدا کرد. البته آقای Vaughan اعلام کرده اند که این احتمال هم می رود تا سازندگان در آینده محتویات جدیدی را اضافه کنند. ایشان می گویند:

ما متوجه نگرانی های شما از بابت نبود نوزادان و استخر در The Sims 4 زمانی که به صورت کاملا پایه عرضه می شود هستیم اما این عنوان به گونه ای بنیاندگذاری خواهد شد که در سال های آینده تمامی نیازها و علایق شما را تامین خواهد کرد.

این گونه کمبودها می تواند هواداران سری The Sims را به راحتی آزرده خاطر کند و در صورتی هم که آنها در قالب DLC و محتویات پولی ارائه شوند، اوضاع از قبل هم بدتر خواهد شد. تا زمان عرضه بازی و کسب اطلاعات بیشتر فعلا قضاوت قطعی در رابطه با The Sims 4 نخواهیم کرد.

http://media.pcgamer.com/files/2013/05/sims4.jpg


تعداد بازدید از این مطلب: 544
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 544

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر