چرا هیچ گاه بازی Street Fighter vs. Mortal Kombat ساخته نشد؟

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
20:49
شنبه 7 تير 1393

ا به حال عناوین مبارزه ای مختلفی را دیده ایم که دنیای سری بازی های مختلف را در هم ادقام می کند و مبارزان آن به جون یکدیگر خواهند افتاد. از میان آنها می توان به Street Fighter X Tekken، Marvel vs Capcom، MK vs DC و غیره اشاره کرد. اما در این میان رویای ساخت  Street Fighter vs. Mortal Kombat هرگز به حقیقت نپیوسته است و حتی وارد طراحی های اولیه هم نشده با این حال شایعاتی پیرامون آن منتشر شده بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم دقیقا اوضاع از چه قرار است و آیا سرانجام شاهد این عنوان خواهیم بود یا خیر؟

 

NetherRealm سری جدید بازی مبارزه ای محبوب خود را تحت عنوان Mortal Kombat X معرفی کرده است و حتی آن را به نمایشگاه E3 2014 نیز آورد. در این میان سایت Metro موفق شد تا با یکی از اعضای استدیو مذکور مصاحبه داشته باشد. این فرد ناشناس که اسمی هم از او برده نمی شود، اعلام کرده که شرکت Capcom با وجود حرکات فینیشر یا همان Fatality میانه چندانی ندارد. Metro می نویسد:

ما حتی موفق شدیم زیر زبان او را پیرامون نقشه های لغو شده در رابطه با Street Fighter X Mortal Kombat بکشیم و اینطور که معلوم است، سازندگان همچنان با Capcom در تماس هستند منتهی مشکل اینجاست که Street Fighter به هیچ وجه اندازه عنوان دیگری خشن نیست. این شرکت اجازه نخواهد داد تا کسی سر Chun-Li یا Ryu را در آخر مسابقه قطع کند. 

آیا روزی خواهد رسید که Scorpion در برابر Ryu قرار بگیرد؟ بسیار محال است مگر اینکه این دو استدیو سازنده، بر سر خشونت به شدت بالای Mortal Kombat به نتیجه برسند


تعداد بازدید از این مطلب: 562
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 562

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر